2011/03/03

මුරණ්ඩු මධුමතී


  මධුමතී!!

උඹෙ අතේ ඔරලෝසුවෙ තප්පරේ
සමානයි

හන්දියෙ ඔරලෝසු කණුවෙ තප්පරේට!
එංගලන්තෙ බිග් බෙන් එකේ තප්පරේට!


  මධුමතී!!
ඒත් මගෙ හිතේ ඔරලෝසුවෙ තප්පරේ
සමාන වෙන්නේ කාට??

  මධුමතී!!
මට උඹෙ අත අල්ලන්න උඹ ඉඩ දුන්නෙ
උඹෙ ඔරලෝසුවෙන් තප්පර හතරයි!
පස්වෙනි තප්පරේදි
උඹ කෑගැහුවා
"අනේ කව්රුත් දකී"
අන්න එහෙම!!

ඒ තප්පර හතරෙ කාලය
වටිනවද මට කොච්චර??

  ඉතින්...
මගේ හිතේ ඔරලෝසුවෙන්
ඒක ලොකුම ලොකු කාලාවකාශයක් මට!!

  මධුමතී!!
හැමදාමත් මුනගැහෙන්න
ආසාවක් මට තිබුණට
උඹෙ ටියුෂන්, ගෲප් ක්ලාස්
නයිට් ක්ලාස් අරක මේක නිසා
උඹ දෙනවද මට
එක නැනෝ තප්පරයක්වත්??
උඹෙ ඇස් දිහා
  එක එල්ලේ මට බලන්න....

අහම්බය විතරයි
එකම තුරුම්පුව!!

‍  මධුමතී!!
ඒත්
මෙන්න දැන්
එක පාරට
උඹ හදනව
තනි තට්ටෙන්
 ඉගිල්ලෙන්න!!

 හරියට
ලෝකෙම වැරදි වලට
මාව
සාක්කි කාරයෙක් කරලා වගේ!!

මධුමතී!!
උඹට බෑ
එහෙම කරන්න!!


හදිස්සිකාර මධුමතීඋත්පලා නාගහවත්ත සොයුරියගෙන් ලැබුණු ෆේස්බුක් කොමෙන්ටුවකට පිළිතුරු කොමෙන්ටුවක් ලෙස ලියැවුණි.


1 comment:

  1. mata aasay me murandu madumathi akka akka katha karanna! pls add me face book.(knavodh@hotmail.com)

    ReplyDelete

කල් ඇත්නම් අදහසක් ලියා යන්න!